2 gru 2011

Wczoraj,dziś.



 Wczoraj

Wczoraj był okropny dzień . -.- Nie rozumiem w jaki sposób ludzie mają tak bujną wyobraźnie i wymyślają takie historie z moim udziałem, to znaczy: "przemiły" chłopak wymyślił, ze go pobiłam , awww *__*.
   No i z tym do dyrektorki! Okej ja go nie tknęłam!  Więc, nie rozumiem  o co chodzi? Ale oczywiście mam ochrzan. No i moja mama dała mi szlaban itp.  No ale teraz sie wyjaśnia, i moze będzie ok. ; D
 Powiedzcie mi czemu ludzie wciąż kłamią? Co im to daję?  Niektóre kłamstwa  na prawdę mogą  wiele uczynić.
 -.-


Dzisiaj

 Dobra, dziś jest dobrze z tym na górze.
 Ale jestem wkurzona z innego powodu.


 Ej , wiem , ze nie dodałam rych inspiracji zimowych, ale mi sie nie chcę. ; D Poczekam , aż zima zaistnieje W Radomiu i wtedy zrobie własne inspiracje, ; d . Jutro idę na zakupy z Martyną , apotem na urodziny do Magdy <3. Kupie sobie granatowe mortensy , no i cos jeszcze. oczywiście wstawie zdjęcia ; > A to jakieś stare zdjęcie , ; D ,  Robiła Martyna , chyba. A jutro wstawię nowe outfity . ^^

1 komentarz:

  1. fajny blog :) . zapraszam do mnie :
    www.mi-amore-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń